کد خبر : 20
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

شروع فعالیت سایت فروش فیلمنامه با هدف تعامل و ارتباط آسان با فیلمسازان

شروع فعالیت سایت فروش فیلمنامه با هدف تعامل و ارتباط آسان با فیلمسازان
سایت filmnamesell.ir با رویکرد ایجاد تعامل و ارتباط آسان بین فیلمنامه نویسان و فیلمسازان فعالیت خود را آغاز کرده و امیدوار است با همیاری و مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر بتواند در رفع خلاء مهم موجود در این بخش نقش خود را ایفا کند.؛

همواره ایجاد پل ارتباطی بین فیلمنامه نویسان با فیلمسازان، تهیه کنندگان و کارگردانان با سختی های زیادی همراه بوده است. مخصوصا این که فیلمنامه نویسان جوان و یا عمدتا نویسندگانی که در خارج از تهران حضور دارند، ممکن است در ارتباط با تهیه کنندگان و دفاتر تهیه فیلم دچار مشکلاتی شوند.

به طول کشیدن چنین اتفاقی در دراز مدت ممکن است باعث دلسردی نویسندگان برای ادامه کار خود نیز شود.

سایت filmnamesell.ir با رویکرد ایجاد تعامل و ارتباط آسان بین فیلمنامه نویسان و فیلمسازان فعالیت خود را آغاز کرده و امیدوار است با همیاری و مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر بتواند در رفع خلاء مهم موجود در این بخش نقش خود را ایفا کند.

توجه: فعلا سایت فیلمنامه سل در این بخش هیچ فعالیتی ندارد و برای خرید یا فروش فیلمنامه خدماتی ارائه نمی دهد. 

فیلمنامه نویسانی که تمایل به ارسال طرح یا فیلمنامه های خود دارند باید به چند نکته مهم توجه داشته باشند:

  1. فیلمنامه کامل و یا طرح خود را حتما در سایت خانه سینما به نشانی khanehcinema.ir ثبت نموده و شماره ثبت در خانه سینما را در ابتدای فیلمنامه خود درج نمایید.
  2. قالب های استاندارد در فیلمنامه نویسی را مطابق با اصول  رایج رعایت نمایید
  3. تبعیت از قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران در تمامی فیلمنامه ها و پایبندی به آن مطابق با قوانین و همچنین عرف اخلاقی جامعه ضروری است.
  4. سایت filmnamesell مسئولیتی در خصوص عدم تفاهم نهایی، عدم سازش و اختلافات بعد از خریداری فیلمنامه بین دو طرف نخواهد داشت و بایستی نویسنده و خریدار فیلمنامه با در نظر گرفتن تمامی جوانب نسبت به حصول قرارداد یا عدم همکاری تصمیم گرفته و مسئولیت تصمیم خود را عهده دار شوند.

نکات مهمی که تهیه کنندگان، سرمایه گذاران و فیلم سازان باید مدنظر قرار دهند:

  1. کلیه حقوق فیلمنامه برای نویسنده آن محفوظ بوده و هر گونه دخل و تصرف، تغییر، اضافه و ویرایش نهایی فیلمنامه باید با صلاحدید نویسنده و مطابق با قرارداد همکاری فی مابین انجام پذیرد.
  2. سایت filmnamesell مسئولیتی در خصوص عدم تفاهم نهایی، عدم سازش و اختلافات بعد از خریداری فیلمنامه بین دو طرف نخواهد داشت و بایستی نویسنده و خریدار فیلمنامه با در نظر گرفتن تمامی جوانب نسبت به حصول قرارداد یا عدم همکاری تصمیم گرفته و مسئولیت تصمیم خود را عهده دار شوند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.