کد خبر : 197
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

در نشست هم اندیشی مطرح شد؛

ایده های خلاقانه در انجمن سینمای جوانان اردبیل حمایت می شود

ایده های خلاقانه در انجمن سینمای جوانان اردبیل حمایت می شود
در نشست هم اندیشی فعالان انجمن سینمای جوان اردبیل با مدیر انجمن بر حمایت از ایده های خلاقانه فیلمسازان و فیلمنامه نویسان تاکید شد.؛

روز سه شنبه 8 اسفند ماه جلسه دوستانه ای با حضور حسن قهرمانی مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل و هنرمندان و اعضای این دفتر برگزار شد . این جلسه که با هدف هم اندیشی در خصوص اهداف و برنامه های آتی انجمن صورت گرفت ، حسن قهرمانی با اشاره به سابقه درخشان دفتر اردبیل در بین دفاتر شصت گانه انجمن ضمن تقدیر از تلاش های میردولت موسوی مدیر سابق این دفتر در همراهی و همدلی با هنرمندان در به اوج رساندن انجمن ، رسالت خود و هنرمندان را در روزهای پیش رو بسیار سنگین تر اعلام کرد .

وی با تاکید بر اینکه به عنوان مجری مسائل مربوط به انجمن از طرح های نو و خلاقانه حمایت می کند، از تمام اعضای حاضر و دیگر اعضاء و هنرمندان انجمن خواست با ارائه پیشنهادات و طرح های خود در پیشبرد اهداف انجمن مشارکت کنند.

حسن قهرمانی در ادامه ضمن تبادل نظر با اعضای حاضر از پیشنهادات آنها در خصوص برگزاری اردوهای فیلمسازی در قالب استانی ، اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دوره های فیلم سازی با هدف توانمندسازی و کمک به اشتغال آنها و حمایت از حق مولف در فیلمنامه استقبال کرد.

مدیر انجمن سینمای جوانان اردبیل هم چنین از راه اندازی سایت انیمیشن انجمن با هدف پرورش افراد متخصص در شاخه های مختلف انیمیشن و نیز برگزاری جشنواره فیلم نامه نویسی با هدف دستیابی به فیلمنامه های برتر برای تولید در سال جدید خبر داد و افزود سال 1403 سالی پر تلاش برای اعضای انجمن سینمای جوانان اردبیل خواهد بود.

وی در پایان ضمن دعوت از تمام فیلمسازان استان برای ثبت فیلم نامه های خود در پورتال تولید انجمن سینمای جوانان ایران به آدرس www.iycs.ir با اشاره به اینکه حمایت های انجمن سینمای جوانان فقط مختص اعضای آن نیست ، افزود: هر فیلمساز و علاقمند رشته فیلمسازی در هر نقطه ای از استان می تواند از امکانات و قابلیت های این مرکز برای ارائه آثار خود بهره ببرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.